Monday, February 18, 2013

Kenduri di Musim Cuti Chinese New Year

Sabtu (9 Februari 2013)
Hari Sabtu lepas...aku dapat invite 2 kenduri. 1 member ofis aku and 1 lg plak kawan husband aku...musim kendurilah katakan...kebetulan my mummy and adik aku nak ke Johor (rumah adik lelaki aku yang kat Johor) jalan-jalan kat sana. Sedih tak dapat ikut coz En. Suami keja...


Nie masa kenduri mieza (member ofis)
pengapit dia ni adik bongsu aku...
 

Afifa...masa nie mengadu sakit perut nak balik...
Budak nie memang klau kuar jalan jer ada jer dia wat hal...


Tengoklah gelagat abang dia...apa la yang dia dok tengok tue...
Nie masa kenduri kawan En. suami. Tak sempat nak snap gambar pengantin plak...

Tu jer...bye..

1 comment:

Salam Ramadhan...2018

DAH SETAHUN TAK BERUPDATE BLOG NIE... INSHAALLAH... LEPAS NI AKU PELAN-PELAN LA UPDATE.. SEDAQ TAK SEDAQ DAH LAST UPDATE BLOG NI PO...