Monday, February 25, 2013

Round Jusco... Lunch Time (Jumaat)

Jumaat (22 Februari 2013)

Salam semua...nak crita pasal aktiviti hari jumaat lepas, aku n member (Ida n Farah) jalan-jalan cari makan dekat Aeon (Jucso) Bandar Perda...

Selalunya hari jumaat lah hari kami keluar bershopping coz lunch time hari jumaat lama sket..tapi kali nie kami tak beli barang pun...kami pergi menjamu selera ja...
layan gambar kami... Gambar nie ambil dari Ida cuma edit sket...TQ Ida...

Jusco Perai

Tempat pertama yang kami tuju...BR





Nie aiskrim yang kami makan...sedap sangat...masa nie tengah ada promosi...
murah lah sket..


Tengoklah tue...Ida siap nak suap lagi...

Ini tempat kedua yang kami tuju plak...Kedai Roti Auntie Anne's...


Sempat lagi mak labu nie berposing...

Antara roti yang dijual...sedap-sedap belaka...


Aku suka yang nie...sedap...aku sedap jer kan...


Giliran aku berposing...thanks Ida ambil gambar nie...eh! tangan Farah ler tue...

Perut dah kenyang...time pun dah suntuk...go back to opis...cau cin cau...





















No comments:

Post a Comment

Salam Ramadhan...2018

DAH SETAHUN TAK BERUPDATE BLOG NIE... INSHAALLAH... LEPAS NI AKU PELAN-PELAN LA UPDATE.. SEDAQ TAK SEDAQ DAH LAST UPDATE BLOG NI PO...