Wednesday, March 20, 2013

Adie plak yang demam...









Assalamualaikum...
Thanks sebab sudi mengunjungi blog aku yang macam budak baru blajar nie...
anyway arini aku nak update pasal anak aku demam lagi..tapi bukan ifa, adi plak yang demam...dah pi klinik kerajaan, pakar pun dah...tapi masih tak kebah jugak demam dia...So en. somi pn wat keputusan nak masukkan dia ke wad..en. somi aku nie keja shift so g la TMC utk senang dia nak masuk bila-bila masa...lagi pun medical kad yang ada tue bila lg nak guna kan...
 
Adi yang demam...
masalah Adie ni...tonsil bengkak...kerap betul demam...Dr. cadangkan operate jer buang tonsil tue...ntah la..kesian lah plak. Tunggu jer Sabtu nie...nak jumpa doktor...






keboringan ...










Adi kena masuk 5 botol air...

Papan Nama ...

 Masa nak discharge tue...kena plak isi borang maklum balas...

Apapun Mama doakan Adi sembuh dan sihat....Amin...

3 comments:

Salam Ramadhan...2018

DAH SETAHUN TAK BERUPDATE BLOG NIE... INSHAALLAH... LEPAS NI AKU PELAN-PELAN LA UPDATE.. SEDAQ TAK SEDAQ DAH LAST UPDATE BLOG NI PO...