Sunday, March 3, 2013

Siannyer Afifah...Demam plak...

Biasalahkan...anak-anak demam nie...Adi baru lepas baik demam. Adiknya plak demam...Aku siap EL lagi..pasal Afifah nie...klau demam memang merap...sian plak mak aku dengan nak jaga anak adik aku lagi...rasanya eifa nie kena hujan masa pi pasar malam Rabu kat Simpang Tiga hari tue...

Nie masa gambar kat Pasar Malam...Ida yang ambil gambar nie...aku sebenarnya tak tahu pun dia ambil gambar nie...tup tup buka email ada msg gambar candid...tapi best gak leh tgk keadaan masa tue...tak pa nanti ada peluang aku plak snap gambar dia...hehehe...jgn marah ida...

 Afifah yang tak sihat...

Klinik nie la yang slalu p klau budak-budak nie demam...
  
 Persekitaran dalam klinik...

 Afifah yang tak aktif macam selalu...sian mama tengok...

 Adi plak asyik main dah tak hiraukan orang lain dah...
Mama harap lepas nie...Afifah akan sihat dan aktif mcm selalu...Amin...



No comments:

Post a Comment

Salam Ramadhan...2018

DAH SETAHUN TAK BERUPDATE BLOG NIE... INSHAALLAH... LEPAS NI AKU PELAN-PELAN LA UPDATE.. SEDAQ TAK SEDAQ DAH LAST UPDATE BLOG NI PO...