Tuesday, April 2, 2013

KENDURI LAGI...

Sabtu lepas kenduri musim cuti sekolah tak habis lagi...Kenduri ni dekat jer dengan rumah mak aku...kebetulaan plak kakak pengantin lelaki ni kawan sekolah aku dulu...
So jumpa la kat sana...Kawan aku tue masih anak dara..maybe raya tahun ni akan menamatkan zaman anak daranya tue...
Adik plak yang kawin dulu...
Ni antara gambar yang sempat di snap....
LAYANZZZZZZZZZZZZ.......
 
Ifah berpayung nak pi kenduri...panas katanya...padahal dia saja nak berpayung...
tengoklah cara pegang payung pun...

 

Gambar pengantin yang sempat aku snap...Pengantin perempuan orang T'ganu..

Nasi kenduri pun nak snap kan...

Beg Doorgift

Ni adik aku ngan anak dia...
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Salam Ramadhan...2018

DAH SETAHUN TAK BERUPDATE BLOG NIE... INSHAALLAH... LEPAS NI AKU PELAN-PELAN LA UPDATE.. SEDAQ TAK SEDAQ DAH LAST UPDATE BLOG NI PO...