Monday, October 28, 2013

Walimatulurus di Sungai Petani

Sabtu lepas kami sekeluarga bersama adik husband n suaminya ke Majlis Walimatulurus saudara husband di Sungai Petani. Dah lama tak makan kenduri, sedap plak makan nasi minyak sekali sekala...Selalu dok makan kenduri tempat yang dekat-dekat ja...bila jauh skit rasa nasi tu sedap la plak (sebenarnya sampai-sampai tue perut tengah lapaq..tue yang sedap)
Awal-awal lagi aku dah bagi tau husband nak ke Jakel...maklumlah dah dekat kan...
Aku ni sebenarnya malas nak menulis panjang2, maklumlahkan aku ni bukan orang sastera...so ayat-ayat aku pun mcm skema ja...
Apa-apa pun layan jer la gambar yang sempat aku snap masa kenduri hari tue...

nie la pengantinnya cantikkan...
Pengantin perempuan tue saudara sebelah husband...
 

tengah ifah dok posing tetiba lalu plak budak sorang nie
 

Kenapa la muka Adi cam cuka ja
 

Cik Miah dok ambik gambar anak2 aku...
Control macho la tue...Adi
Adik husband aku ni klu ngan anak saudara dia memang rajin melayan
 
 
(photo kredit from google)
Lepas kenduri terus ke Jakel, Sungai Petani
dan jugak aku rembat 2 pasang kain kat sini...
kami tak terus balik..sempat lagi singgah kat umah sepupu husband kat Kepala Batas
Lepas tue baru la balik...sebab ada program nak wat kat umah...tak sabaq sebenaqnya nak tengok hasil keja sendiri..Apakah program tersebut..nanti kan di post akan datang...
Wasallam...
 
 

No comments:

Post a Comment

Salam Ramadhan...2018

DAH SETAHUN TAK BERUPDATE BLOG NIE... INSHAALLAH... LEPAS NI AKU PELAN-PELAN LA UPDATE.. SEDAQ TAK SEDAQ DAH LAST UPDATE BLOG NI PO...